Javna tribuna
Knjige Nakupovalna košarica
Pogoji naročanja

Dimitrij Beuermann: CELOSTNA ŠOLA: PROCES SEDMIH IZZIVOV

Kam? Kako? ZaKaj?

Avtor(ji): Dimitrij Beuermann

Knjiga Celostna šola: proces sedmih izzivov Kam? Kako? ZaKaj? nas z bogatimi napotki vodi in usmerja na poti spreminjanja svojega pedagoškega ravnanja, ki ni usmerjeno le v dosego ciljev, ampak predvsem v iskanje načinov za neomejene možnosti izobraževalnih doživetij in užitkov, ki odražajo svet enkratnosti. Avtor nas vabi k ustvarjalnemu oblikovanju osebnega načrta, odkrivanju vizije dobre šole in nam ponudi zemljevid potovanja, ki nam pomaga iskati prave smeri na poti do zastavljenih ciljev naše vizije. Pri tem verjame, da je »šola lahko hkrati prijazna in uspešna.«

 

Format: 167 × 230 mm, 186 strani, enobarvni tisk, broširana vezava

 

CENA: 25,00 €
v ceno je vključen 9,5 % DDV

Izdelek je na voljo

št. izvod ov



VSEBINA

VSTOP V KROG
Tri vprašanja
Kam gremo? Kako bomo prišli do tja? ZaKaj delamo?
Kam gremo? - IDEJA: Celostna šola
Kako bomo prišli do tja? - ENERGIJA: potovanje po učni pokrajini
ZaKaj delamo? - MATERIJA: sedem izzivov Pokrajine učnega procesa
Tri pokrajine
Izobraževanje, Ustvarjalnost, Reševanje problemov
Pokrajina Izobraževanje - IDEJA
Pokrajina Ustvarjalnost - ENERGIJA
Pokrajina Reševanje problemov - MATERIJA
Dve obliki potovanja
Ciljno zaporedje korakov
Procesno zaporedje korakov
Povezovanje dveh oblik potovanja v eno sliko
Potovanje danes
Potovanje jutri
Vsako zgodbo je potrebno povedati dvakrat
Tri področja znanosti in umetnosti
Vse globalno se izraža skozi lokalno
Glasba
Ob uspešnem vstopu v krog

IZZIV
Sedem arhetipov znotraj Izziva
Prvi arhetip: Izziv - problemi, ki jih želimo rešiti
Drugi arhetip: Vizija - umetnost oblikovanja rešitve
Tretji arhetip: Pot - Zemljevid pokrajine
Četrti arhetip: Komunikacija - jezik
Peti arhetip: Moč - timske vloge na potovanju
Šesti arhetip: Razsodnost - presoja uspešnosti
Sedmi arhetip: Poslanstvo - Gibanje za celostno šolo

VIZIJA
Izobraževanje - Kje smo?
O nujnosti glasbe
Ustvarjalnost - Kam želimo priti?
Kitajci o glasbi
Glasba in matematika
Glasba in ustvarjalnost
Opice na Madagaskarju
Rousseau o glasbi
Kitajci o glasbi, drugič
Platon - glasba in vzgoja o lepem
Rituali
Glasbena sporočila se skrivajo med notami
Reševanje problemov: Kako bomo prišli do tja?
Šolski vzgojni predmeti: glasba in likovnost

POT
Glasba - materialne podlage Zemljevida učnega procesa
Alikvotni toni
Alikvotni toni - spoznavni nivoji
Spoznavni nivoji v glasbi - seštevki valovanja alikvotnih tonov
Enodelnost - celota
Človek in celota
Dvodelnost
Brižinski spomeniki
Nekateri primeri dvodelnosti
Tridelnost
Pesem, ples in koračnica
Čustva v glasbi
Tri sile
Štiridelnost
Simfonični stavki in vrednote
Prehod v proces
Pet- in šestdelnost - prehod v proces

KOMUNIKACIJA
Sedemdelnost
Glasbena sporočila - materialne podlage
Shema glasbenih polj v oktavi
Raziskava
Voyager
Cilji zbirke skladbe na Voyagerju
Zemljevid
Zgradba zemljevida

MOČ
Moč in timske vloge
Dve glavni orodji
Pokrajina ustvarjalnost
Miselni vihar: glavno orodje za ustvarjalnost
Petkrat zakaj
SPIN analiza
Miselni vihar
Pikokracija
Pokrajina Reševanje problemov
Hiša projektov: glavno orodje za reševanje problemov
Hiša projektov v praksi
Sedem rožnatih očal
Scenarij nalog

SIDRO
Mreža timskih vlog
Vprašanja - gibalo razmišljanja
Samoocena učenca
Veliki načrt v eni sliki
Prej
Dan za načrtovanje
Kasneje

RAZSODNOST
»Izziv se nahaja v učnih načrtih!«
Načrtovanje: Kam gremo?
Načrtovanje: Kam gremo? - varianta št. 1
Izvedba: Kako bomo prišli do tja?
Presoja uspešnosti: ZaKaj delamo?
Sistem kakovosti Celostne šole
Sistem kakovosti za izkušene - vstop v nov krog

POSLANSTVO
Kam gremo in ZaKaj?
Kako bomo prišli do tja?
Kje smo?

VSTOP V NOV KROG
Glavna orodja, za vašo rabo


INDEKS IMEN IN POJMOV