Avtor se v tej knjigi ukvarja s povezavo oziroma z vplivom psiholoških dejavnikov na vizualno umetnost. Govori o tem, kako poteka proces od občutkov in zaznav do ustvarjalnega izražanja. Podrobno obravnava tudi človekovo osebnost na splošno, posebej pa še umetniško osebnost. V dodatku govori o humorju, maskah in oglaševanju ter o njihovem pomenu v današnji družbi. Knjiga ima tudi veliko slikovnega gradiva, ki še dodatno popestri že tako zanimive primere in ugotovitve. Prav gotovo bo zanimiva tako za tiste, ki se ukvarjajo z vizualno umetnostjo, kot tudi za vse, ki jih zanima področje psihologije.
Format: 21,5 × 26,5 cm, 224 strani, večbarvni tisk, trda vezava
Oglejte si nekaj strani iz knjige
(za listanje potrebujete Acrobat Reader)
CENA: 35,00 €
|
VSEBINA
OBČUTENJE IN ZAZNAVANJE
PREDSTAVLJIVOST IN DOMIŠLJIJA
USTVARJALNOST
PSIHODINAMIKA IN OSEBNOST
IZVOR IN RAZVOJ POTREBE PO USTVARJALNJU, ESTETIKI IN UMETNOSTI
DODATEK